četrtek, 21. maj 2015

10.123 udeležencev? Das ist Giga!

Kot smo že napovedovali, smo se člani našega kluba - ekipi Ridler & Cmokica ter zelenko&ana, prejšnji teden udeležili Giga srečanja v nemškem Mainzu, ki leži dobrih 30 km zahodno od Frankfurta.

Dogodivščina se je začela že v četrtek, ko smo ločeno prispeli v Mainz, se namestili v hotelih ter sem in tja pobrali kakšen kešek, ki se nam je ravno znašel na poti.

V petek je šlo že malo bolj zares, saj smo bili dogovorjeni za celodnevno skupno iskanje zakladov postavljenih ob 50. vzporedniku, Lab cacheje srečanja na temo rimske zgodovine Mainza ter ostale zaklade v Mainzu in okolici. Z nalogami v obliki pridobivanja koordinat smo ob pripravah na srečanje opravili že doma, pa tudi na terenu smo bili kar pridni, saj se je število najdb ob koncu dneva ustavilo nekje okoli številke 100. Posebnost tega dne je bila tudi ta, da smo našli zaklade vseh možnih težavnostnih stopenj (81), ki so bili postavljeni posebej za Giga srečanje.

Sobotni dan D smo pričeli že zgodaj, saj smo si zadali nalogo, najti 13 različnih tipov zakladov v enem dnevu. tako smo se ob 7.30 zjutraj udeležili CITO srečanja (1), ki se je odvijal v naselju Urberach. Po končanem čiščenju okolice smo se odpravili proti Mörfeldnu, kjer smo imeli ravno dovolj časa za izkanje izgubljenega mostu oz. Letterbox zaklada (2). Most smo uspešno našli, nato pa smo se ustavili še na (navadnem) srečanju v bližini - event cache (3). Tam smo na kratko poklepetali z nekaterimi udeleženci, pofotkali nekaj sledljivčkov, nato pa pot nadaljevali proti Frankfurtu, kjer smo ob fotografiranju vlakov na železniški postaji obiskali virtualni zaklad (4). Iz Frankfurta nas je pot vodila proti zahodu, v mesto Biebrich, kjer smo ob nastavljanju spletni kameri vknjižili webcam zaklad (5). Ker se je ob bližnji cerkvi nahajal ravno prav kratek multi zaklad (6), smo seveda izkoristili še to priložnost. Nadaljevali smo proti jugu, kjer smo ob igranju geocacherske loterije našli Wherigo zaklad (7).

Dogodka zaradi katerih smo ta vikend prišli v Mainz sta se odvijala na glavnem prizorišču. Najprej smo se ustavili na GPS Maze srečanju (8), kjer smo našli vseh deset Lab zakladov (9), tematsko povezanih s tehnikami, ki jih uporabljamo pri geocachingu. Vrhunec dneva je predstavljal obisk do sedaj največjega Giga srečanja (10), ki se ga je po podatkih organizatorjev, udeležilo kar 10.123 obiskovalcev. Srečanje je bilo v času našega obiska že v polnem zamahu. Vpisali smo se v Logbook, si ogledali stojnice, ki so bile polne najrazličnejših pripomočkov in potrebščin za geocaching ter se srečali z Bryanom Rothom, enim od ustanoviteljev Geocachinga. Iz Giga srečanja smo se nato napotili proti centru mesta, kjer smo obiskali zemeljski zaklad (11). Obisk v centru mesta smo izkoristili tudi za reševanje preostalih Lab cachejev, na tematiko zgodovine mesta Mainz, ki nam jih prejšnji dan ni uspelo obiskati.

Sedaj je bila na vrsti še pot proti jugu, v okolico dobrih 40 km oddaljenega mesta Worms, kjer nas je čakala še poslastica dneva - tradicionalni zaklad (12), ki je prejel že več kot 4200 favoritkov! Tam smo ob zvočnih in svetlobnih efektih pridobili še koordinate bonus zaklada, ter z najdbo Mystery zaklada dneva zaokrožili najdbo vseh 13 tipov zakladov. Na poti nazaj proti Mainzu smo se ustavili še v TB hotelu, kjer smo pustili nekaj sledljivčkov, ter za dobro mero pobrali še nekaj tradicionalnih zakladov ob poti. Dan se je že prevesil v pozni večer, mi pa smo našo nemško Giga avanturo prijetno utrujeni tudi uradno končali, saj nas je naslednji dan že čakal povratek domov.

Preživeli smo prijeten in pustolovščin poln podaljšan vikend. Bunkeljskih pogledov tipa "Kdo so ti sumljivci in zakaj stikajo tu naokoli?", nismo bili deležni in zdelo se je kot da celo mesto diha v duhu Geocachinga. Nasmejane in družabne geosledce, ki so v Mainz prihiteli praktično iz celotnega sveta, smo namreč srečevali skoraj na vsakem koraku. Obisk Giga eventa je vsekakor posebne vrste izkušnja, ki jo mora vsak geocacher doživeti vsaj enkrat v "karieri"... :)

Za konec si oglejte še videoposnetek, ki ga je Bryan namenil vsem udeležencem srečanj v Mainzu:

Avtorji prispevka in fotografij: Ridler & Cmokica, zelenko&ana.